- Założenie sklepu internetowego
- Jak założyć sklep internetowy?
Wystarczy wejść na stronę GOshop.pl i wypełnić krótki formularz kontaktowy. Odpowiemy na wszystkie pytania i opracujemy ofertę. - Ile kosztuje sklep internetowy?
Aktualną cenę prezentujemy w naszym cenniku stworzenia sklepu internetowego. Zawsze oferujemy korzystne warunki oraz ciekawe promocje. - Czy tworzycie indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego?
Tak. Każde nasze wdrożenie, to opracowanie indywidualnego projektu graficznego sklepu internetowego, nad którym pracujemy wspólnie z Klientem - do momentu zaakceptowania layoutu przez Klienta.
Co istotne - nie ograniczamy ilości godzin pracy nad projektem, czy ilości zgłaszanych przez Klienta uwag. - Czy mój sklep będzie dobrze widoczny na telefonie/tablecie?
Tak. Oferujemy usługę realizacji layoutu responsywnego sklepu internetowego (tzw. RWD - z ang. Responsive Web Design), co oznacza że sklep internetowy jest wyświetlany w inny sposób na urządzeniach z mniejszymi ekranami. W praktyce oznacza to, że na etapie wdrożenia sklepu, nasi technicy dopasowują wyświetlanie sklepu do ekranów mniejszych urządzeń w taki sposób, aby nawigacja w sklepie na mniejszych ekranach była wygodna i czytelna.
Zachęcamy do otwarcia naszego sklepu demonstracyjnego na telefonie lub tablecie, aby sprawdzić w jaki sposób sklep jest wyświetlany. - Czy pobieracie abonament miesięczny za sklep internetowy?
Nie. Kupując u nas sklep, otrzymują Państwo dożywotnią licencję na oprogramowanie sklepu. Nie są Państwo zobowiązani do uiszczania abonamentu lub innej formy cyklicznej opłaty za korzystanie z oprogramowania.
- Jak założyć sklep internetowy?
- Funkcje oprogramowania sklepu
- Ile produktów, kategorii oraz zdjęć mogę dodać do swojego sklepu internetowego?
Dowolne ilości. W żaden sposób nie limitujemy ilości możliwych do dodania produktów, kategorii produktowych, czy zdjęć produktów. Jedynym ograniczeniem jest tutaj przestrzeń bazy danych oraz dysku serwera, które w razie potrzeb można bez problemu powiększyć w firmie hostingowej. - Czy klienci sklepu będą mogli płacić kartą, blikiem lub szybkim przelewem?
Oczywiście. Nasze oprogramowanie posiada integracje z różnymi dostawcami płatności, m.in. Przelewy24, PayU, DotPay i inne. Wystarczy wybrać swojego dostawcę płatności, podpisać umowę oraz włączyć odpowiednią integrację, która jest dostępna w sklepie. - Czy sklep posiada integracje z serwisami zewnętrznymi (Ceneo, DPD, etc.)?
Tak. Nasze oprogramowanie posiada wiele integracji: - z systemami płatności (tj. Przelewy24, DotPay, PayU, PayPal, Paylane i in.)
- z dostawcami (DPD, DHL, Paczkomaty, GLS i in.)
- z porównywarkami cen (Ceneo, Zakupy Google, Homebook i in.)
- oraz innymi serwisami, tj. baselinker.com, wfirma.
- Czy jeden produkt może być przypisany do kilku kategorii?
Tak. Każdy produkt może być przypisany do wielu kategorii jednocześnie. Istotnym jest, aby wskazać, która kategoria jest kategorią główną produktu - z niej będzie realizowana np. ścieżka produktu. - Czy mogę dodawać swoją treść w sklepie?
Tak. W sklepie można tworzyć dowolne działy informacyjne (działy z treścią) w dowolnej ilości. Strony z treścią są wprowadzane za pomocą łatwego w obsłudze edytora wizualnego, dzięki czemu możliwe jest formatowanie wpisywanych tekstów. Dodatkowo, działy informacyjne CMS można grupować, dzięki czemu jest możliwość łatwego stworzenia działu typu 'Aktualności', 'Ciekawostki'.
- Ile produktów, kategorii oraz zdjęć mogę dodać do swojego sklepu internetowego?
- Praca ze sklepem
- Czy poradzę sobie z obsługą sklepu internetowego?
Tak. Nasze oprogramowanie jest tworzone z myślą o codziennej pracy administratora sklepu. Staramy się, aby panel administracyjny był przejrzysty i umożliwiał sprawne realizowanie zadań związanych z obsługą sklepu internetowego.
Zapoznaj się i sprawdź nasza panel demo sklepu - Czy podczas pracy ze sklepem mogę liczyć na pomoc GOshop.pl?
Tak. Państwa sklep jest objęty roczną usługą opieki technicznej. W ramach tej usługi świadczymy usługi konsultacji technicznych, czyli odpowiadamy na pytania dotyczące oprogramowania i zawartych w nim mechanizmów. Usuwamy również zgłoszone problemy z działaniem i wyświetlaniem aplikacji. - Co zrobić, aby mój sklep był dobrze widoczny w sieci?
Należy pamiętać, że wyszukiwarki czytają przede wszystkim treść na stronach, więc w pierwszej kolejności należy zadbać, aby na stronach sklepu dodać unikalną i wartościową treść.
W kartach produktów będą to opisy poszczególnych produktów oraz ich nazwy i opisy skrócone. Na stronach kategorii i producentów - odpowiednio opisy kategorii / producentów, a na stronie głównej - tekst powitalny.
Na pewno pomocnym będzie dodanie w sklepie własnych działów CMS (działy z treścią) powiązanych tematycznie z oferowanym asortymentem.
Należy również zadbać, aby skutecznie uzupełnić ustawienia związane z SEO, które są udostępnione w panelu administracyjnym.
- Czy poradzę sobie z obsługą sklepu internetowego?
Sklep może zawierać dowolna liczbe dowolnie organizowanych działów FAQ